12.09.18

Գործնական աշխատանք՝

1.Տրված բառերում առանձնացրո՛ւ արմատը և ածանցը․ ածանցները գունավորի՛ր։

Օրինակ՝  ան-զեն,  դժ-գոհ

Ան — գութ,  դժ — բախտ, դժ — գոհ, դժ — կամ, ան — տուն,  լիճ — ակ, շուն — իկ, գառ —նուկ, տուն — ական, ծով — ային, ուրախ —ալի,  մեղմ — աբար, վեհ — որեն, աշակերտ — ուհի, կանաչ — եղեն։

2.Բառաշարքից առանձնացրո՛ւ  հոդակապ ունեցող բառերը(կան բառեր, որոնցում հոդակապ չկա)։ Հոդակապ ունեցող բառերում գունավորի՛ր արմատները և հոդակապը։

Օրինակ՝ հյուրախաղ հյուր+ա+խաղ

Օձ — ա — ձուկ, լայնարձակ, մրգ — ա — հյութ,փորձանոթ, հող — ա — գունդ,

արծաթ — ա -գործ,նախշ — ա — զարդ, ալրաղաց, հայազգի, ծաղկ — ա — փոշի, նույնարմատ, ծառ — ա — տունկ:

Գրի՛ր ստեղծագործական աշխատանք հետևյալ խորագրով՝ «Կուզեի լինել․․․»։

Ես Վիկտորիա Հովհաննիսյանն եմ՝ տաս տարեկան: Ունեմ լավ  բնավորության գծեր: Օրինակ, ես խելոք եմ, շատ բարի, ընկերասեր, երբեք չեմ դավաճանի : Կուզեմ լինել աշխատասեր և համբերատար: Ուզում եմ շատ բան իմանալ, բայց ժողովուրդն ասում է՝ շատ բան իմանաս, շուտ կծերանաս:  Սիրում եմ նկարել, խաղալ և օգնել փոքրերն :ՈՒզում եմ դառնալ նկարչուհի ` պապիկիս  նման:  Սա պապիկիս գործերն են :

30 10  EPSON DSC picture

IMG_0148 

Մայրիկս ասում է , որ ես արև եմ, ջերմ եմ  : Կուզեմ , որ շատ մարդիկ լինեն արևի նման ջերմ: